duminică, 25 octombrie 2009

V4Vintage?

Ce impresie mi-a lasat?
Pai sa vedem, mi-ar fi placut ca fiecare expozant sa aiba o masuta cat de mica era ea , sa fie mai lunga durata, adica intr-o zi e aiurea, cand sunt 2-3 zile e mai bine pentru ca oamenii de exemplu care au cumparat de la tine pot sa te recomande prietenilor care ar putea venii a doua sau a treia zi la targ.
De asemenea putea sa fie si locu mai mare, fara suparare, dar am fost cam inghesuiti.
In rest a fost bine, si da, imi dau cunvantul ca o sa mai merg cand se mai organizeaza, speram ca data viitoare va fi si mai bine:)

Un comentariu:

  1. hey! nu cred ca mai tii minte da tiam cumparat doua perechi de cercei super tari si a doua zi toti m-au intrebat ca de unde si eu leam zis si toti fumegau ca nu mai apuca sa isi ia si ei
    :))
    si deci treaba cu mai multe zile e buna. vei mai auzi vesti de la mine, promit.
    keep up da good work!

    RăspundețiȘtergere